یزدفردا"به منظور كنترل عملكرد و حراست فیزیكی از تاسیسات آب شهر میبد و ثبت فعالیتهای روزانه مامورین چاه و مخزن، مجموعه سیستم سخت افزاری و نرم افزاری نگهبان هوشمند در كلیه تاسیسات آب شهر میبد نصب شد.
به گزارش روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان یزد این سیستم كه به یك سری قطعات سخت افزاری مجهز می باشد نصب و پس از حضور مامور چاه كلیه فعالیتها ثبت و سپس در زمان مورد نیاز برای دریافت گزارش ،كنترل و بازرسی به كامپیوتر منتقل و ثبت می شود.
معاون بهره برداری شركت آب و فاضلاب استان یزد ضمن اعلام این خبر گفت:این سیستم فعالیتهایی از قبیل روشن و خاموش نمودن چاه، كنترل آب سطح مخزن، بازدید تاسیسات و محوطه را ثبت میكند.
ناصر شریفی فرد از ویژگی های این سیستم به قابلیت برنامه ریزی، نظارت و كنترل كامل امور بازرسی و نگهبانی، بهره وری بالا در برابر هزینه انجام شده، غیرقابل تخریب بودن، حجم بسیار كم و قابل حمل بودن این سیستم اشاره كرد و افزود: داشتن نرم افزار فارسی برای سهولت در برنامه ریزی و كار توسط كاربر و نیز امكان تعریف نامحدود مامورین و تاسیسات و همچنین برنامه ریزی جهت جمع آوری گزارش بدون نیاز به كاغذ و قلم و انتقال اطلاعات به صورت الكترونیكی و دریافت گزارشات متنوع مدیریتی شامل عملكرد نگهبانان و فعالیتهای مربوطه از دیگر قابلیتهای این سیستم می باشد.
وی اظهار داشت: سیستم نگهبان هوشیار در خرداد ماه سالجاری بصورت آزمایشی به بهره برداری رسید و هم اكنون پس از طی مراحل اجرایی موفق به بهره برداری كامل رسید.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا